Dodawanie produktów
  • Szybkie dodawanie produktów
  • Określanie cech i wartości
  • Tworzenie zestawów produktów
  • Sprzedawanie spersonalizowanych produktów poprzez umożliwienie klientom przesyłania plików
  • Tworzenie produktów z wariantami z listy cech za pomocą generatora kombinacji
  • Tworzenie cyfrowych produktów
  • Załączanie plików lub wyświetlanie dodatkowych informacji na stronach produktów
  • Ustalanie minimalnej zamawianej ilości dla wybranych produktów
  • Wybieranie wiadomości wyświetlanej w przypadku braku towaru
Monitorowanie stanu
  • Śledzenie stanu magazynowego każdego produktu
  • Dodawanie dostawców i wiązanie ich z produktami
  • Dodawanie producentów
  • Przeglądanie listy producentów i dostawców z możliwością sortowania i filtrowania

Personalizowanie sklepu

Konfiguracja sklepu
  • Oferowanie różnych metod płatności
  • Ustalanie sposobów dostawy
  • Obsługa stref dostawy i przypisywanie do nich przewoźników
  • Określenie kosztów oferowanych sposobów dostawy
  • Określenie maksymalnych wymiarów paczek
  • Obsługa certyfikatów SSL
  • Ustawianie sklepu jako katalogu
Treść i nawigacja
  • Konfigurowanie sposobu wyświetlania produktów
  • Organizowanie produktów w sklepie
  • Konfigurowanie funkcji filtrowania, sortowania i podziału stron produktów
  • Konfigurowanie wewnętrznej wyszukiwarki
  • Wyświetlanie wyników wraz z podstawowymi informacjami o wyszukanych produktach
  • Ustawianie trybu wyświetlania lub nawigacji warstwowej
  • Dodanie okna wyszukiwarki produktów na stronie błędu 404
  • Informowanie klientów o sklepie
  • Wyświetlanie sklepów stacjonarnych na mapach Google
Koszyk / Kasa
  • Oferowanie różnych metod płatności
  • Ustalanie sposobów dostawy
  • Obsługa stref dostawy i przypisywanie do nich przewoźników
  • Określenie kosztów oferowanych sposobów dostawy
  • Określenie maksymalnych wymiarów paczek
  • Obsługa certyfikatów SSL

Informacje prawne

Zgodność z przepisami
  • Sklep dostosowany do przepisów Prawa Konsumenckiego ( komunikaty, buttony, proces zakupów)
  • Tworzenie stron lub bloków CMS z informacjami prawnymi
  • Wyświetlanie informacji prawnych na określonych stronach
  • Zapewnienie zgodności procesu dokonywania zakupu z europejskim prawem
  • Zapewnienie zgodności z europejskim prawem poprzez wyświetlanie informacji o sposobach i kosztach dostawy
  • Określanie zasad anulowania zamówienia
  • Wykluczenie produktów cyfrowych z polityki zwrotów
  • Ustalanie opłaty środowiskowej
Obliczanie podatku
  • Ustalanie wysokości podatku w zależności od lokalizacji
  • Doliczanie podatku do kosztów wysyłki i opakowania
  • Wyświetlanie podatków dla klientów z USA

Zarządzanie sklepem

Tworzenie ofert specjalnych
  • Konfigurowanie kuponów
  • Wybór zasady naliczania zniżek
  • Ustalanie polityki cenowej
  • Ustalanie zasad tworzenia ofert specjalnych: dla produktów, klientów lub do zamówienia
  • Oferowanie bezpłatnej wysyłki
Wyróżnianie produktów
  • Wyświetlanie pełnej strony produktu z przyciskami szybkiego zakupu, produktami pokrewnymi i treściami promocyjnymi
  • Proponowanie klientom produktów
  • Promowanie określonych produktów
  • Wykorzystanie slidera do promowania produktów
  • Oferowanie klientom usługi pakowania produktów na prezent
Budowanie zaufania klientów
  • Wyświetlanie logotypów pośredników obsługujących płatności
Zwiększanie zainteresowania 
  • Ograniczenie liczby porzuconych koszyków poprzez wysyłanie klientom e-maili
  • Ponowne zainteresowanie klientów poprzez wysyłanie e-maili z przeglądanymi produktami
  • Wysyłanie zainteresowanym klientom e-maili z informacją o ponownej dostępności produktu
Pozyskiwanie ruchu
  • Pozycjonowanie sklepu
  • Pozycjonowanie stron produktów i stron CMS
  • Integracja sklepu z serwisami społecznościowymi
Umieszczanie reklam w sklepie
  • Gromadzenie adresów e-mail klientów
  • Zamieszczanie w sklepie grafik lub banerów reklamowych
  • Udzielanie uprawnień partnerom afiliacyjnym

Obsługa zamówień

Realizowanie zamówień
  • Przeglądanie złożonych zamówień
  • Tworzenie zamówień w panelu administracyjnym
  • Edycja zamówienia na prośbę klienta
  • Określenie kolejności etapów realizacji zamówienia i zwrotu
  • Otrzymywanie powiadomień o nowych zamówieniach
  • Drukowanie dowodów dostawy w formacie PDF
Informowanie klientów o kolejnych etapach realizacji zamówienia
  • Tworzenie szablonów e-maili i domyślnie wysyłanych e-maili
  • Automatyzacja wysyłki e-maili

Obsługa klienta

Zwiększanie lojalności
  • Konfigurowanie formularza tworzenia konta klienta
  • Możliwość zakładania kont w sklepie przez klientów
  • Możliwość śledzenia przez klientów swoich zamówień  
Prowadzenie bazy klientów
  • Zarządzanie adresami klientów
  • Dodawanie nowych klientów lub edycja istniejących
  • Importowanie/eksportowanie list klientów
  • Łatwe wyszukiwanie klientów
  • Personalizacja doświadczenia klientów poprzez tworzenie grup klientów   
Obsługa klientów
  • Dostęp do podsumowania aktywności klientów
  • Otrzymywanie powiadomień
  • Tworzenie dostępu IMAP i wysyłanie próśb do odpowiednich pracowników
  • Ustawienie domyślnych odpowiedzi
  • Możliwość dokonania przez klientów zwrotu towaru
  • Generowanie pokwitowań w celu zwrotu pieniędzy niezadowolonym klientom
  • Zamiana dowolnego koszyka w zamówienie na życzenie klienta
  • Wyświetlanie danych i formularzy kontaktowych z określonymi tematami

Bądź na bieżąco

Informacje ogólne
  • Przeglądanie danych, określanie celów i śledzenie postępu
  • Prognozowanie wyników z funkcją filtrowania
Informacje o skuteczności działań 
  • Mierzenie skuteczności kampanii promocyjnych
  • Tworzenie raportów dotyczących ruchu na stronie
  • Zbieranie informacji o stronach odwiedzonych przez klientów
  • Zbieranie informacji o sposobach dostawy
Informacje o produktach
  • Zbieranie szczegółowych informacji o oferowanych produktach
  • Przeglądanie najpopularniejszych produktów i wyróżnianie ich w sklepie
  • Przeglądanie stanów magazynowych i pokrycia magazynowego
Informacje o sprzedaży i klientach
  • Gromadzenie danych dotyczących sprzedaży
  • Przeglądanie wszystkich otwartych koszyków wraz ze statystykami
  • Segmentowanie klientów, by lepiej do nich dotrzeć

Bezpieczeństwo Firmy

Zabezpieczenie Twojego sklepu
  • Konfiguracja powiadomień e-mail z automatycznymi ostrzeżeniami 

Ekspansja i rozwój

Zdobywanie rynków
  • Wybór krajów, w których dostępny jest Twój sklep
  • Dostosowanie sklepu do oczekiwań danego rynku
  • Ustalanie walut i automatyzacja procesu pobierania aktualnego kursu wymiany
  • Możliwość stosowania wielojęzycznych kart produktów, by móc dostosować opisy do konkretnych rynków
Prowadzenie kilku sklepów
  • MULTISTORE. Prowadzenie kilku sklepów z jednego panelu administracyjnego
Rozbudowa sklepu o dodatkowe moduły i motywy
  • Instalacja i obsługa bezpłatnych, zewnętrznych lub dodatkowych modułów
  • Podgląd katalogu dodatków Addons oraz polecanych motywów i modułów
Uproszczenie obsługi systemu
  • Korzystanie z uniwersalnego paska wyszukiwania
  • Reorganizacja układu menu w panelu administracyjnym
  • Szybsza praca dzięki przyciskowi automatycznej aktualizacji
  • Konfiguracja zadań cron
Zagłębianie się w oprogramowanie dzięki funkcjom programistycznym
  • Dostęp do informacji o serwerze, sklepie, e-mailach, bazie danych...
  • Tworzenie i pobieranie kopii zapasowych baz danych
  • Usuwanie fragmentów lub całych baz danych
  • Ustawianie ważności plików cookies i innych preferencji
  • Aktywacja/dezaktywacja filtra iFrames oraz HTML Purifier
  • Obsługa pamięci podręcznej
  • Tworzenie zestawów kluczy API i konfiguracja pozwoleń